میکرو پیگمینتشین – هاشور ابرو در سالن زیبایی رویا پالیزی


هاشور ابرو :

هاشور ابرو هم نوعی تاتو ابرو به حساب می‌آید. با این تفاوت که هاشور ابرو کاربرد متفاوتی با تاتو ابروی معمولی و عادی دارد. هاشور ابرو هم به صورت سنتی و هم به صورت مدرن با روش میکروپیگمنتیشن انجام می‌شود. حدود دو سال و نیم است که روش میکروپیگمنتیشن که برای کارهای مختلف تاتو از جمله هاشور ابرو استفاده می‌شود، وارد ایران شده است. اما ممکن است کسانی هنوز به روش های سنتی علاقه داشته باشند. برای این منظور، تفاوت این دو روش را برای شما توضیح خواهیم داد.

تاتو هاشور ابرو در سالن زیبایی رویا پالیزی ( تهرانپارس)

هاشور ابرو چیست

هاشور ابرو تکنیکی تازه است که باعث قرینه سازی ابروها می شود. قرینه بودن ابرو ها اعتماد به نفس زیادی به صاحب ابرو های تازه می دهد. اغراق نیست اگر بگوییم که شکل هاشور ابرو می تواند به ظاهر شما زییایی جدیدی بدهد. هاشور ابرو زیرمجموعه ای از تاتو است. هاشور ابرو در حقیقت تاتویی است که فقط روی ابرو انجام می شود.

تاتو هاشور ابرو

برای هاشور ابرو می توان از تاتو هاشور ابرو یا میکرو پیگمنتیشن هاشور ابرو استفاده کرد. انتخاب شما بستگی به میزان هزینه شما و انتظار شما از هاشور ابرو دارد. هاشور ابرو با روش تاتو اگر درست انجام شود، مشکلی ایجاد نمی کند. اما هاشور ابرو با میکرو پیگمنتیشن باعث می شود که اثر هاشور ابرو دائمی شود و شما همیشه ابرویی پرپشت داشته باشید.

هاشور ابرو در سالن زیبایی رویا پالیزی (تهرانپارس)

 هاشور ابرو برای چه افرادی مناسب است ؟

هاشور ابرو برای افرادی مناسب است که ابروهای نازکی دارند. افرادی که ابروهایشان به دلایل ژنتیک یا زایمان و… ریخته است هم گزینه مناسبی برای هاشور ابرو هستند. کسانی هم هستند که توی ابرویشان اثر شکستگی هست یا فقط بخشی از ابرویشان کم پشت است. این افراد هم می توانند از هاشور ابرو استفاده کنند. برای هاشور ابرو شما باید ابروی خوبی داشته باشید. در غیر این صورت هاشور ابرو کمک زیادی به شما نمی کند.

نکاتی در باره هاشور ابرو

در مورد هاشور ابرو با تاتو چند نکته را مد نظر داشته باشید. مطمئن شوید که از مواد خوبی استفاده می کند تا بعد از هاشور ابرو دچار حساسیت یا خارش نشوید. و بهتر است هاشور ابرو را در عمق پوست نزنند تا در صورت تمایل بتوان آنها را پاک کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *